Valitse sivu
Etusivu / Uutiset / Pääkirjaston Mun Pirkkala -nurkka tarjoaa uuden tavan osallistua

Mun Pirkkala -nurkan sydän on suuri interaktiivinen tv, jonka kosketusnäytön aloitusnäkymästä voi siirtyä kunnan verkkosivuille, antamaan palautetta haluamastaan asiasta tai vastaamaan käynnissä olevaan kyselyyn. Parhaillaan kuntalaisia pyydetään vastaamaan turvallisuuskyselyyn. Aloitusnäkymästä pääsee myös helposti tutustumaan kirjaston palveluihin tai katsomaan kunnan YouTube-kanavalla julkaisemia videoita.

Uutena palveluna aloitusnäkymästä löytyy Ota kantaa -kanava, jolla voi osallistua kulloinkin käynnissä olevaan keskusteluun ajankohtaisesta teemasta.

Aloitusnäkymän kanssa vuorottelee näkymä, jossa voi selata kunnan tärkeimpien yhteisöpalveluiden päivityksiä. Yhteisöpalveluista esillä ovat Pirkkalan kunnan Facebook-, Twitter- ja Instagram-tilit.

Lukusalin vieressä sijaitsevasta viihtyisästä nurkasta löytyy myös juoma-automaatti, josta saa pientä maksua vastaan vaikkapa kahvia, mehua tai kaakaota.

Ota kantaa -kanavalle pääsee myös kotisohvalta

Ota kantaa -kanava on uudenlainen palvelu, jonka avulla kuntalaiset voivat osallistua keskusteluun annetusta ajankohtaisesta teemasta.

Asukas voi jättää käynnissä olevaan keskusteluun oman mielipiteensä klikkaamalla ”Lisää kommentti” tai tykätä muiden mielipiteistä klikkaamalla sydäntä. Kokonaan uuden keskustelun voi aloittaa klikkaamalla näytön oikeassa alareunassa olevaa plus-painiketta.

Ota kantaa -kanavalla voi vierailla kirjastokäynnin yhteydessä, mutta kanavalle pääsee myös kunnan verkkosivujen kautta, jolloin keskustelu onnistuu ihan kotisohvalta.

Avajaisten kunniaksi Ota kantaa -kanavalla voi nyt antaa palautetta Mun Pirkkala -nurkasta ja ideoida teemoja, joita kanavalla voitaisiin käsitellä.

https://pirkkala.padlet.org/kyselyt/27zw0fkeddzt

Kun teema vaihtuu, vaihtuu myös linkki keskusteluun. Linkki kulloinkin käynnissä olevaan keskusteluun löytyy kunnan verkkosivuilta kohdasta Päätöksenteko > Osallistu ja vaikuta > Ota kantaa.

Mun Pirkkala -nurkan käyttöönotto on osa laajempaa Mun Pirkkala -konseptia, jonka tavoitteena on yhtenäinen ja vaivaton käyttäjäkokemus sähköisessä asioinnissa ja käyntiasioinnissa.

Löysitkö mitä etsit?

Kiitos palautteesta"