Sähköinen yhteydenottopyyntö

Vesilahden terveysasemalla on käytössä sähköinen yhteydenottopyyntö, jonka kautta voi pyytää esim. ajanvarausta myös mm. todistus- ja lausuntoasioissa, pitkäaikaisen sairauden määräaikaiskontrolleihin sekä tiedustella tutkimustuloksia. Myös neuvolaan voi tehdä yhteydenottopyynnön sähköisen palvelun kautta. Tämän palvelun kautta ei voi asioida hammashoitoon liittyvissä asioissa. 

Palvelun tavoitteena on tehdä oikeaan hoitoon ja tutkimuksiin pääsystä kuntalaisille helpompaa ja miellyttävämpää. Yhteydenottopyynnön voi tehdä milloin vain, myös iltaisin ja viikonloppuisin, eikä puhelimessa enää tarvitse jonottaa.

Ammattilaiset saavat yhteydenottopyynnöstä ensitiedot vaivasta ja hoidon kiireellisyydestä, joten vaivoja ei tarvitse enää selostaa useassa paikassa eri henkilöille. Palvelu myös tulkitsee hoidon kiireellisyyttä ja ohjaa tarvittaessa ottamaan yhteyttä päivystykseen. 

Yhteydenottopyynnön tekeminen

Yhteydenottopyyntö tehdään Yhteydenottopyyntö terveydenhuoltoon -linkkiä klikkaamalla. Järjestelmä ei vaadi kirjautumista tai tunnusten luomista. Riittää, että hyväksyy palvelun käyttöehdot, minkä jälkeen palvelu ohjaa käyttäjää eteenpäin.

Yhteydenottopyynnön tekeminen on helppoa

1. Yhteydenottopyyntö

Kuvaile vaivaasi järjestelmän antamien ohjeiden mukaisesti. Näin ammattilaiset saavat ensitiedot vaivastasi ja hoidon kiireellisyydestä. Mikäli oireet viittaavat päivystyshoitoa vaativaan vaivaan, palvelu keskeyttää tietojen täyttämisen ja kertoo, mihin on otettava yhteyttä. 

2. Tunnistautuminen

Syötä omat henkilö- ja yhteystietosi. Järjestelmä pyytää myös kertomaan ajat, jolloin et pääse tulemaan vastaanotolle. Tämä helpottaa sopivan vastaanottoajan löytämistä. Lopuksi lähetä yhteydenottopyyntö. Saat sen toimittamisesta vahvistuksen sähköpostiisi. 

3. Hoitoonohjaus

Sinuun ollaan yhteydessä viimeistään kahden arkipäivän sisällä ja sinut ohjataan oikeaan hoitoon.
 

Klinik Pro tietosuojaseloste