Ajankohtaista

Joustavasti yhteys terveyskeskukseen sähköisen yhteydenottopyynnön kautta:



Kerro kokemuksistasi kotikuntasi hoitotarvikejakelun toimivuudesta
Pirkanmaalla halutaan kehittää hoitotarvikepalvelua paremmin asiakkaiden tarvetta vastaavaksi. Otakantaa-palvelussa on avattu kysely, missä pirkanmaalaiset voivat kertoa kokemuksiaan oman kuntansa hoitotarvikepalvelusta. Samalla he voivat ehdottaa, miten sitä voisi muuttaa sujuvammaksi. Pääset kyselyyn tästä, kysely on avoinna 14.4.2019 asti.



Terveyskeskukselle hyvää palautetta asiakastyytyväisyyskyselyssä
Pirkkalan terveyskeskus toteuttaa tablet-laitteilla toimivia asiakaskyselyitä ja jatkuvaa asiakaskokemuksen mittaamista, jonka avulla saamme arvokasta tietoa asiakastyytyväisyydestä. Asiakkaalla on mahdollisuus antaa arvio kokemastaan palvelusta painamalla kyselylaitteesta sitä palautenappia joka parhaiten vastaa hänen kokemustaan palvelusta. Tulosraportit päivittyvät automaattisesti viimeisen 30 päivän ajalta. Tuloksissa on mukana myös Vesilahden terveysaseman asiakastyytyväisyyspalaute. 



Kaipaatko keskusteluseuraa ja vertaistukea tai haluat saada ajankohtaista tietoa hyvinvointisi tukemiseen?
Mielikki -toiminnassa perehdytään hyvinvointia tukeviin aiheisiin, jaetaan vertaistukea ja tavataan mukavia ihmisiä. Pirkkalan terveyskeskuksen ja Mielen ry:n Rasihovin luotsaamaan toiminaan ovat kaikki tervetulleita! Tapaamisiin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen ja toiminta on ilmaista. Kokoonnumme maanantaisin klo 12-13.30 osoitteessa Suupantie 2, Pirkkala. Katso lisätiedot ja Mielikin tapaamispäivien aiheita lisää täältä. Olet lämpimästi tervetullut yksin tai ystävän kanssa!
 


Chat-palvelun kautta saat neuvoja terveyteen liittyvissä kysymyksissä
Pirkkalan terveyspalvelujen sivuilla on otettu käyttöön chat-palvelu, jossa sairaanhoitajat vastaavat chatin kautta tuleviin kysymyksiin arkisin klo 9-15.

Chat-palvelu mahdollistaa ajanvarauksettoman terveysneuvonnan ja terveydenhuollon palveluohjauksen. Chatin kautta voi kysyä yleisluontoisia terveyteen ja hyvinvointiin liittyviä kysymyksiä, sekä saada tietoa Pirkkalan yhteistoiminta-alueen tarjoamista terveyspalveluista. Chatissa ei käytetä henkilötietoja, eikä sitä kautta voi varata aikaa terveyskeskukseen. Esimerkiksi laboratorio-vastauksia tai reseptien uusimista ei chatin kautta ole mahdollista tehdä vaan oikea paikka on sähköinen yhteydenottopyyntö.

Chat-palvelu ponnahtaa näytön alareunaan terveyspalvelujen omilta sivuilta. Palveluaikojen ulkopuolella tai chatin ollessa hetkellisesti suljettu asiakaskäyntien takia, voit lähettää kysymyksesi ja jättää sähköpostiosoitteesi niin saat vastauksen siihen.
 



Suun terveydenhuollon valinnanvapauskokeilu jatkuu Pirkkalan ja Vesilahden yhteistoiminta-alueella
Katso lisää täältä
 






 

Sairaanhoitajan käyntimaksu

Hoitotakuu

Terveyskeskuksen/terveysaseman valinnanvapaus

Tampereen kaupunkiseudun terveysasemat

Sähköinen ajanvaraus 

Naisten joukkotarkastukset

Asiakasmaksut