Ajankohtaista

Joustavasti yhteys terveyskeskukseen sähköisen yhteydenottopyynnön kautta:

> Sähköinen yhteydenottopyyntö


Terveyspalveluiden toiminnan muutokset kesällä 2019
Pirkkalan terveyskeskuksessa supistetaan lääkärien ja sairaanhoitajien vastaanottoja kesällä niin, että ajalla 17.6.-11.8.2019 ei tehdä vuosikontrolleja, todistuksia, toimenpiteitä eikä ei-kiireellisiä vastaanottoja. Reseptit kannattaa uudistaa ennen supistettua toimintaa. Huomioithan, että reseptien uudistamisaika on 8 vrk siitä, kun ne on laitettu uudistettaviksi.

Maanantain avointa rokotusvastaanottoa ei ole supistusten aikana, vaan rokotukset hoidetaan ajanvarauksella sairaanhoitajien vastaanotolla. Vastaanoton toimisto suljetaan myös maanantaisin normaalisti klo 15.30.

Äitiys- ja lastenneuvolan palvelut järjestetään normaalisti. Pirkkalan terveyskeskuksen hammashoitola toimii kesäajan normaalisti.

Hoitotarvikejakelu on suljettuna 1. - 28.7.2019.
Kotiinkuljetusasioissa puh. nro 0500 720 847 palvelee virka-aikana.


Muutoksia äitiys- ja perhesuunnitteluneuvolan puhelinnumerossa ja puhelinajassa
1.7.2019 alkaen tavoitat äitiys- ja perhesuunnitteluneuvolan terveydenhoitajat yhdestä puhelinnumerosta 03 565 25202.

Äitiys- ja perhesuunnitteluneuvolan puhelinajat ovat :
ma-pe klo 9.00 - 11.00
ma-to klo 14.00 - 15.00




Terveyskeskukselle hyvää palautetta asiakastyytyväisyyskyselyssä
Pirkkalan terveyskeskus toteuttaa tablet-laitteilla toimivia asiakaskyselyitä ja jatkuvaa asiakaskokemuksen mittaamista, jonka avulla saamme arvokasta tietoa asiakastyytyväisyydestä. Asiakkaalla on mahdollisuus antaa arvio kokemastaan palvelusta painamalla kyselylaitteesta sitä palautenappia joka parhaiten vastaa hänen kokemustaan palvelusta. Tulosraportit päivittyvät automaattisesti viimeisen 30 päivän ajalta. Tuloksissa on mukana myös Vesilahden terveysaseman asiakastyytyväisyyspalaute. 


Chat-palvelun kautta saat neuvoja terveyteen liittyvissä kysymyksissä
Pirkkalan terveyspalvelujen sivuilla on otettu käyttöön chat-palvelu, jossa sairaanhoitajat vastaavat chatin kautta tuleviin kysymyksiin arkisin klo 9-15.

Chat-palvelu mahdollistaa ajanvarauksettoman terveysneuvonnan ja terveydenhuollon palveluohjauksen. Chatin kautta voi kysyä yleisluontoisia terveyteen ja hyvinvointiin liittyviä kysymyksiä, sekä saada tietoa Pirkkalan yhteistoiminta-alueen tarjoamista terveyspalveluista. Chatissa ei käytetä henkilötietoja, eikä sitä kautta voi varata aikaa terveyskeskukseen. Esimerkiksi laboratorio-vastauksia tai reseptien uusimista ei chatin kautta ole mahdollista tehdä vaan oikea paikka on sähköinen yhteydenottopyyntö.

Chat-palvelu ponnahtaa näytön alareunaan terveyspalvelujen omilta sivuilta. Palveluaikojen ulkopuolella tai chatin ollessa hetkellisesti suljettu asiakaskäyntien takia, voit lähettää kysymyksesi ja jättää sähköpostiosoitteesi niin saat vastauksen siihen.
 





 

Sairaanhoitajan käyntimaksu

Hoitotakuu: Pirkkalan terveyskeskuksen kiireettömän hoidon jonotiedote

Terveyskeskuksen/terveysaseman valinnanvapaus

Tampereen kaupunkiseudun terveysasemat

Sähköinen ajanvaraus 

Naisten joukkotarkastukset

Asiakasmaksut