Ajankohtaista

Tays lasten päivystykseen myös psykiatrista hoitoa tarvitsevat lapset
Tays Keskussairaalassa toimiva lasten päivystys laajenee 3.2.2020 myös psykiatrisiin lapsipotilaisiin. Acutassa hoidetaan lapsipotilaista enää tapaturman vuoksi hoitoa tarvitsevia.
Alle 16-vuotiaiden lasten ja nuorten ensisijainen hoitopaikka äkillisissä sairaustilanteissa on oman terveyskeskuksen vastaanotto. Oman terveyskeskuksen vastaanoton sulkeuduttua Tays Ensiapu Acutaa käyttävistä kunnista lapsipotilaat hakeutuvat Tays Keskussairaalan lasten päivystykseen jos lapsen hoito ei voi odottaa seuraavaan arkipäivään.
> Tays lasten päivystys
 


Mielikin kevätkausi käynnistyy maanantaina 13.1.
Mielikki-toiminta on Pirkkalan terveyskeskuksen ja Mielen ry:n Rasihovin luotsaamaa kaikille avointa ja maksutonta toimintaa. Tapaamisissa käsitellään erilaisia hyvinvointiin ja terveyteen liittyviä aiheita, jaetaan vertaistukea ja tavataan mukavia ihmisiä.

Mielikki kokoontuu maanantaisin klo 12-13.30 Hyvän mielen keskuksessa osoitteessa Suupantie 2 (R-kioskin vieressä). Maanantaisin on Mielikissä myös mahdollisuus ruokailla edullisesti: klo 11.30-12.00 on tarjolla lounas (3.50 €).

Katso kevään tapaamisten aiheet täältä ja tule mukaan!


Joustavasti yhteys terveyskeskukseen sähköisen yhteydenottopyynnön kautta:

ASIOI VERKOSSA TÄSTÄ >
 


Ota OmaTays käyttöön
Tampereen yliopistollisen keskussairaalan kanssa asioivat voivat käyttää OmaTays-nimistä sähköisen asioinnin palvelua. OmaTays on uusi, sähköinen asiointitapa potilaan ja Taysin välillä. OmaTaysissa näet muun muassa omat ajanvarauksesi ja voit täyttää sähköisiä kyselyitä. Tutustu palveluun osoitteessa omatays.fi


Onko jäykkäkouristusrokotuksesi ajan tasalla?
Saat maksuttoman rokotuksen terveyskeskuksesta.   > Rokotukset

 




Terveyskeskukselle hyvää palautetta asiakastyytyväisyyskyselyssä
Pirkkalan terveyskeskus toteuttaa tablet-laitteilla toimivia asiakaskyselyitä ja jatkuvaa asiakaskokemuksen mittaamista, jonka avulla saamme arvokasta tietoa asiakastyytyväisyydestä. Asiakkaalla on mahdollisuus antaa arvio kokemastaan palvelusta painamalla kyselylaitteesta sitä palautenappia joka parhaiten vastaa hänen kokemustaan palvelusta. Tulosraportit päivittyvät automaattisesti viimeisen 30 päivän ajalta. Tuloksissa on mukana myös Vesilahden terveysaseman asiakastyytyväisyyspalaute. 


Chat-palvelun kautta saat neuvoja terveyteen liittyvissä kysymyksissä
Pirkkalan terveyspalvelujen sivuilla on otettu käyttöön chat-palvelu, jossa sairaanhoitajat vastaavat chatin kautta tuleviin kysymyksiin arkisin klo 9-15.

Chat-palvelu mahdollistaa ajanvarauksettoman terveysneuvonnan ja terveydenhuollon palveluohjauksen. Chatin kautta voi kysyä yleisluontoisia terveyteen ja hyvinvointiin liittyviä kysymyksiä, sekä saada tietoa Pirkkalan yhteistoiminta-alueen tarjoamista terveyspalveluista. Chatissa ei käytetä henkilötietoja, eikä sitä kautta voi varata aikaa terveyskeskukseen. Esimerkiksi laboratorio-vastauksia tai reseptien uusimista ei chatin kautta ole mahdollista tehdä vaan oikea paikka on sähköinen yhteydenottopyyntö.

Chat-palvelu ponnahtaa näytön alareunaan terveyspalvelujen omilta sivuilta. Palveluaikojen ulkopuolella tai chatin ollessa hetkellisesti suljettu asiakaskäyntien takia, voit lähettää kysymyksesi ja jättää sähköpostiosoitteesi niin saat vastauksen siihen.
 




 

Hoitotakuu: Pirkkalan terveyskeskuksen kiireettömän hoidon jonotiedote

Terveyskeskuksen/terveysaseman valinnanvapaus

Tampereen kaupunkiseudun terveysasemat

Sähköinen ajanvaraus 

Naisten joukkotarkastukset

Asiakasmaksut